Kitchen E20

4.1
437 reviews
£26 to £40
Contemporary British
Sharing the ground floor with the magnificent triple-height lobby is Kitchen & Terrace E20. The seasonal modern European menu is characterised by local British produce and inspired by Australasian influences, with colourful salads, bountiful bowls and indulgent larger plates..

Our open kitchen and dining bar will be the beating heart of the restaurant. With Josh’s infectious and playful energy, join the fun and find the joy of freshly made, good food. This is kitchen theatre at it’s finest and liveliest!

Terrace E20 is a fresh hit for Stratford, serving sunny and delicious dishes with colourful salads, mouth-watering snacks, oven fired pizzas and decadent brunch plates.

Support Kitchen E20 during COVID-19

Safety precautions

Cleaning & Sanitising
  • Surfaces sanitised between seatings
  • Common areas deep cleaned daily
  • Digital, disposable or sanitised menu provided
  • Sanitiser or wipes provided for customers
  • Contactless payment available
What 437 People Are Saying
Overall ratings and reviews
Reviews can only be made by diners who have eaten at this restaurant
4.1based on recent ratings
4.1
food
4.1
service
4.2
ambience
3.8
value
Noise · Moderate
progress_bar_value foreground of progress bar
progress_bar_background background of progress bar
progress_bar_value foreground of progress bar
progress_bar_background background of progress bar
progress_bar_value foreground of progress bar
progress_bar_background background of progress bar
progress_bar_value foreground of progress bar
progress_bar_background background of progress bar
progress_bar_value foreground of progress bar
progress_bar_background background of progress bar
Sort by
Filters
E
Emily
London
4 reviews
Dined 19 hours ago
Overall3food3service3ambience4

There were no vegan options on the menu which was a shame.
We also had to ask the waiter to order a drink a few times and refill our water.
Apart from that lovely atmosphere in there!

GS
GeoffS
London
2 reviews
Dined 19 hours ago
Overall5food3service5ambience5

Chorizo Pizza was stodgy!

DB
DB082020
Essex
1 review
Dined 2 days ago
Overall5food5service5ambience5

Very nice ambient, great staff and food was excellent

FD
FineDiner4ever
Brighton
2 reviews
Dined 6 days ago
Overall3food3service2ambience5

The kitchen along with the service staff was great - the bar area although lovely the service staff were not very friendly, with one particular waitress being really cold towards us as we weren’t ready to order our drinks, so she decided to completely ignore us, I’m sure if you ask her she will know? There was 3 of us

L
Lola
1 review
Dined on 19 November 2021
Overall5food5service5ambience5

Amazing they made my date night extra special by giving us a extra treat at the end end of our meal, then they reserved our table for the music at the mezzanine, outstanding customer service thank you.

Kitchen E20
Responded 7 days ago

Thank you Lola for your great feedback. We really appreciate it. Looking forward to see you soon. Vanesa

Report
p
paulr
London
1 review
Dined on 13 November 2021
Overall5food5service5ambience5

exceptional food, highly recommended and will be back at my earliest convenience

Kitchen E20
Responded on 19 November 2021

Thank you Paul for your great feedback. We really appreciate it. Looking forward to see you soon. Vanesa

Report
KR
KarenR
1 review
Dined on 13 November 2021
Overall5food5service5ambience5

Food was great and service outstanding. Will definitely be coming back soon.

Kitchen E20
Responded on 19 November 2021

Thank you Karen for your lovely feedback. Hope to see you soon. Vanesa

Report
K
Kris
New York Area
3 reviews
Dined on 7 November 2021
Overall3food3service2ambience3

New staff who managed to take wrong order twice in one meal - pluss wrong info on buffet included or not

Kitchen E20
Responded on 19 November 2021

Thank you Kris for your review. Apologies for this experience. Your feedback is really appreciated and I will address it to the right team to improve the service. Hope to see you again. Vanesa

Report
OT
OpenTable Diner
London
1 review
Dined on 29 October 2021
Overall2food3service1ambience2

When we came into Kitchen E20 we were greeted by the restaurant manager a woman who was welcoming and friendly. We asked if we could have a drink at the lounge before our dinner, which was not a problem. The lady who served us at the lounge was very friendly and efficient.
However our experience was not the best when we went to have our dinner. The girl who served was polite, however did not come to check on us once our food was served. We were actually not happy with our quinoa salad, as there was hardly anything in there apart from wet quinoa. The other manager came to us at one point and asked if we wanted a drink, which my partner ordered another wine and it came quite quickly. However he didn’t try to make any conversation, or asked if we were enjoying ourselves. When asking for the bill from same girl who served us at the restaurant she forgot about it. At that point we had finished eating for about 20 minutes, nobody came around to clear our plates or ask if we wanted dessert or anything else. My partner finally got up and asked the manager for the bill, which he turned around and sorted quickly. My partner then decided to share our experience with the manager and his only reaction was “I was not here during the day, not aware of what has been happening”. They had enough staff and not many tables to serve at that moment. He was not very apologetic or mentioned that he would look into the matter so it doesn’t happen again. The place has great potential as it is very nice and the menu looks very different from other places. However the staff does need to up their game and engage with their clientele.

Kitchen E20
Responded on 5 November 2021

Thank you for taking the time to share such a detailed review about your recent experience. Your feedback is really appreciated and important for us. I am very sorry for this disappointing experience. I will for sure address these points with our team to improve the service. Vanesa

Report
CM
CMSMITH
London
4 reviews
Dined on 28 October 2021
Overall3food4service2ambience3

Booking a table proved very complicated with a number of calls before hand with members of staff that were confused about opening times, menus etc. Service wasn’t good enough so such an establishment-they forgot to bring the wine and then to top up our glasses. I shouldn’t have paid the service really.

Kitchen E20
Responded on 5 November 2021

Thanks a lot for your review and I am sorry to hear you had a disappointing experience. Your feedback is really appreciated and important to us. I will address these points with our team to improve the service. Once again apologies. Vanesa

Report
OT
OpenTable Diner
London
2 reviews
Dined on 24 October 2021
Overall4food4service4ambience5

Nice atmosphere and ambience, service and food is a good standard. It is however quite expensive. £90 for brunch and coffees drinks for 3 people.

Kitchen E20
Responded on 5 November 2021

Thank you for your review. Your feedback is really appreciated and important for us. I will address this to the right team to improve the service. Once again thanks and we hope to see you again soon. Vanesa

Report
JL
JamesL
1 review
Dined on 23 October 2021
Overall4food4service4ambience5

Very enjoyable evening. Had to wait a very long time for main course but ambience meant we had a good time waiting. Food itself was good but not blow me away good.

Kitchen E20
Responded on 5 November 2021

Thank you very much for your feedback. I am very sorry to hear you had to wait very long time for your main course. I will address this to our team to improve the service. Hope to see you again soon. Vanesa

Report
SL
SL87
1 review
Dined on 23 October 2021
Overall2food2service2ambience3

I ordered the lamb loin and I personally found that it was not fresh as it was very chewy and not the pink colour I expected, definitely was not happy especially for the price I paid for the dish.

Kitchen E20
Responded on 5 November 2021

Thank you for your feedback. I am sorry to hear that you didn't like the food. I will for sure address this to our Head Chef attention to improve the service. Once again apologies for the experience you had with us. Vanesa

Report
PH
PeterH
Montreal
1 review
Dined on 23 October 2021
Overall2food2service2ambience4

Nice venue, but let down by poor service and weak food. We were invited to take a seat in the lounge and order coffee - that coffee didn't arrive till we were eating, and spent a long time sitting on the bar counter, surrounded by staff. Cocktails, ordered before food, arrived when we'd nearly finished eating, despite asking for them a couple times. Staff friendly but not great, uninformed and too quick to clear. The matcha waffles were hard - apparently they're supposed to be that way, but god knows why. They didn't taste fresh, at any rate.

Kitchen E20
Responded on 5 November 2021

Thank you very much for your feedback and I am very sorry to hear you had a disappointing experience. I will for sure address this to our team and Head Chef to improve the service. Once again apologies for the experience you had with us. Vanesa

Report
RS
vipRichardS
Kent
5 reviews
Dined on 23 October 2021
Overall1food5service1ambience4

Amazing food, awful service.

Kitchen E20
Responded on 5 November 2021

Thank you RichardS for your review and I am very sorry to hear you had a disappointing experience. Your feedback is really appreciated and important for us. I will address this to the team to improve the service. Do not hesitate to contact us for more information about your experience. We would really love to rectify it and improve the service next time. Once again apologies for the experience you had with us. Vanesa

Report
F
Foodie
London
1 review
Dined on 22 October 2021
Overall5food5service4ambience5

Great visiting the Stratford Brasserie every time - a lovely place for a casual business meeting in style.

The environment is great, the food is delicious and if the music gets too loud they will decrease it in your area, so you can have your important conversation.

Overall perfect experience and thank you !

Kitchen E20
Responded on 5 November 2021

Thanks a lot for your lovely feedback. Looking forward to see you soon. Vanesa

Report
LP
LocalPerson
1 review
Dined on 20 October 2021
Overall4food3service5ambience4

Service and food were very good. The room is amazing and despite our being late it was no problem for them. However, this was our second recent visit and the automatic door for disabled access is still not fixed, despite being assured two weeks ago it would be. This is not good enough as it causes issues for people who cannot use the revolving door.

Kitchen E20
Responded on 5 November 2021

Thank you for your review. Your feedback is really appreciated and I will address this to the right time to improve the service. Hope to see you again. Vanesa

Report
RD
RajD
London
3 reviews
Dined on 30 September 2021
Overall2food3service3ambience2

Nice place, not easy to find if you dont know Stratford.
Friendly staff, average food, was quite.
Was giving a complimentary cake for our anniversary which was a nice gesture, but it was rock hard ! so really didnt touch it
Place was a bit cold as it was near a door to where the transport station.
Not sure if I would return.

Kitchen E20
Responded on 8 October 2021

Thank you Raj for your review. Your feedback is really appreciated and I will address it with our front of house and kitchen teams to improve the service.

Report
R
Rogrogue
London
2 reviews
Dined on 30 September 2021
Overall3food3service3ambience3

Friendly service and tasty food. Expensive wines making the bill creep up past an acceptable level in my opinion.

Kitchen E20
Responded on 8 October 2021

Thank you for your feedback. Hope to see you again.

Report
CJ
CiaraJ
1 review
Dined on 30 September 2021
Overall5food5service5ambience4

Went for a Thursday afternoon birthday lunch with a friend.
Had the vegan options which were super delicious! Was really pleased with how tasty they were. Slightly pricey I would say, esp for the meat options on a lunch menu.
Staff were lovely and polite and attentive.
Very nice experience all in all so, thank you!

Kitchen E20
Responded on 8 October 2021

Thank you Ciara for your feedback. Looking forward to see you again.

Report
JA
JAGH
London
2 reviews
Dined on 30 September 2021
Overall3food3service5ambience3

Very limited choice for allergy sufferers. Expensive but tasty. Felt like sitting in a hotel lobby which in effect it was. Staff of high quality. Very attentive and pleasant.

Kitchen E20
Responded on 8 October 2021

Thank you Jagh for your feedback. Looking forward to see you again.

Report
CB
CatherineB
1 review
Dined on 29 September 2021
Overall4food5service4ambience4

In the end we had a wonderful meal, the food was really delicious and the staff lovely, but initially we were disappointed to be told that we were unable to order pizza for my son, despite it being served in other areas of the hotel.
We would have appreciated a little more flexibility, but despite this, I would thoroughly recommend it and am looking forward to going back again.

Kitchen E20
Responded on 8 October 2021

Thank you Catherine for your review. Your feedback is really appreciated and I will address it with our front of house team to improve the service.

Report
KS
KeithS
1 review
Dined on 25 September 2021
Overall3food3service4ambience4

Salads need to be bigger! They don’t represent good VFM. Wagyu burger was lovely and avocado on toast was nice.

Kitchen E20
Responded on 29 September 2021

Thank you Keith for your review. Your feedback is really appreciated and I will address it with our kitchen team to improve the service. Hope to see you again.

Report
OT
OpenTable Diner
1 review
Dined on 19 September 2021
Overall2food3service2ambience4

Had prebooked a table for 2 and arrived on time. We let a waitress know we had a booking and she took us round par empty tables to the very back table by the kitchen! It was dark and secluded. Not impressed. There were untidy tables around us and we asked to be moved. We watched as she quickly cleaned a table for us nearer everyone else. When asked I was told that they were fully booked..yeah I had booked too! Anyway the food itself was lovely and well worth it. Asked if wanted anything else twice which we said no to and next thing you know we had our bill dropped on our table with the guy standing there with the card machine!
Not impressed! Literally just had our plates taken. My partner doesn't want to return.

Kitchen E20
Responded on 21 September 2021

Thank you for your review and I am very sorry to hear you had a disappointing experience. Your feedback is really appreciated and I will address these points with our front of house team to improve the service.

Report
K
Katie
1 review
Dined on 19 September 2021
Overall3food4service1ambience4

The restaurant is lovely and we sat on the terrace, which is beautifully decorated. However the service we received was appalling. We had to ask three times to be sat down and once sat down we were asked to order before we had even been given menus. Wait staff were abrupt and seemed to have no idea what they were doing - perhaps it was quite a few people’s first day! Food was lovely and well presented, such a shame about the staff.

Kitchen E20
Responded on 21 September 2021

Thank you Katie for your review and I am very sorry to hear you had a disappointing experience. Your feedback is really appreciated and I will address these points with our front of house team to improve the service.

Report
CB
CliffB
London
1 review
Dined on 18 September 2021
Overall3food4service1ambience3

Food good service too slow location confusing as no sign for E2

Kitchen E20
Responded on 21 September 2021

Thank you for your review. Your feedback is really appreciated and I will address it with our front of house team to improve the service.

Report
KG
KayG
London
2 reviews
Dined on 12 September 2021
Overall4food4service5ambience5

Nice place for brunch. Friendly staff. Good location.

Kitchen E20
Responded on 13 September 2021

Thank you Kay for your feedback. Looking forward to see you again.

Report
MA
MarkA
1 review
Dined on 11 September 2021
Overall5food5service5ambience4

Great lunch on the terrace. The food quality here is first rate. We had a lovely time. Service was friendly and attentive. Thought the food was excellent vale for the price.

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you Mark for your feedback. Looking forward to see you again.

Report
M
Margarit
London
1 review
Dined on 11 September 2021
Overall5food5service5ambience5

We went for Sunday brunch and the food was absolutely delicious, it came quite fast too! The service was amazing and the staff is very lovely. Will definitely come again for dinner or drinks.

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you Margarit for your lovely feedback. Looking forward to see you soon.

Report
PA
PAULD
London
5 reviews
Dined on 11 September 2021
Overall2food3service1ambience3

A nice setting - which is why we booked it - but the food was OK not great - my burger had a considerable amount of fat pouring out of it but otherwise OK. However, the service was indifferent to say the least - very inattentive.

Kitchen E20
Responded on 13 September 2021

Thank you for your review. Your feedback is really appreciated and I will address it with our kitchen and front of house teams to improve the service.

Report
OT
OpenTable Diner
London
22 reviews
Dined on 8 September 2021
Overall3food5service1ambience3

Love the food, interesting varied menu and great wine selection.
We have visited many times and always enjoy the experience.
Service was substandard on this occasion however is usually good so hopefully a one-off.

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you for your review and I am very sorry to hear you didn't had a good experience this time. Your feedback is really appreciated and I will address these points with our front of house team to improve the service. Hope to see you again.

Report
CN
CristianeN
London
1 review
Dined on 8 September 2021
Overall5food5service5ambience5

beautiful venue. food absolutely fantastic. josh was Amazing to us thank you very much. Will definately coming back!

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you Christiane for your lovely feedback. Hope to see you soon.

Report
OT
OpenTable Diner
1 review
Dined on 4 September 2021
Overall2food2service2ambience3

We had poached eggs on toast and the eggs were not cooked

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you for your review. Your feedback is really appreciated and I will address it with our kitchen team to improve the service.

Report
AP
AliceP
1 review
Dined on 4 September 2021
Overall4food4service5ambience5

We had a great time! Staff was truly caring and we received an outstanding service.
Very clean and tidy, spacious, modern yet cosy.
Brunch, drinks and coffee are nice and well presented.
We’ll be back!

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you Alice for your lovely feedback. I'll pass your comments to the staff. Looking forward to see you soon.

Report
AM
AnnaM
1 review
Dined on 2 September 2021
Overall1food1service2ambience1

Very disappointing drink and meal at The Stratford. I had specifically booked on a Thursday to enjoy the DJs that would be playing and even called up on the day to double check and was told there would definitely be DJs. When we arrived it was very quiet, no DJs, just background music. We sat down on the sofas for a drink from 6 - 7pm which were perfectly pleasant but certainly not worth the £12 price tag. We then moved to Kitchen E20 for dinner which was a wholly disappointing experience. The food was extremely average and massively over priced. I ordered the lamb, which was overcooked, and my boyfriend ordered the wagyu beef burger, which was also overcooked but they also didn't even ask how he'd like it. The Mac 'n' Cheese had a weird flavour I couldn't put my finger on and the chicken starter just tasted like a smokey fire. To top it all off the music in the restaurant was bizarre and didn't create an enjoyable ambience. All in all it was very disappointing but expensive experience and I wouldn't recommend going.

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you Anna for your review and I am very sorry to hear you had a disappointing experience. Your feedback is really appreciated and I will address these points with our front of house and kitchen teams to improve the service.

Report
GM
GarethMcCallion
1 review
Dined on 2 September 2021
Overall2food2service2ambience2

An early dinner in The Kitchen. Tired-looking food, plated indifferently and dull to the taste. In particular, dessert at £7.50 (red velvet cheesecake brownie) looked all of 75p and was served on a side plate. Looked awful - tasted only average (the standard good-quality/mid-priced restaurant in central London will do this so much better as a matter of course!). Staff were pleasant, but robotic and interaction was decidedly inauthentic. At nearly £80 (and that includes just one glass of wine) an exorbitant price for a very mediocre experience. No excuses really for such shoddiness. Very poor.

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you Gareth for your review and I am very sorry to hear you had a disappointing experience. Your feedback is really appreciated and I will address these points with our front of house and kitchen teams to improve the service.

Report
CF
ClaireF
1 review
Dined on 29 August 2021
Overall4food4service3ambience3

Good food- steak on special offer was excellent. Staff were friendly but could be more attentive which would improve the service

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you Claire for your review. Your feedback is really appreciated and I will address it with our front of house team to improve the service. Hope to see you again.

Report
JS
JayS
London
13 reviews
Dined on 29 August 2021
Overall4food5service4ambience5

Meeting for business was helped by good drinks and great staff service

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you Jay for your feedback. Looking forward to see you again.

Report
TM
TimM
London
3 reviews
Dined on 29 August 2021
Overall4food1service5ambience4

Rather poor food. Nice ish place.

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you Tim for your review. Your feedback is really appreciated and I will address it with our kitchen team to improve the service. Hope to see you again.

Report
GS
GeoffS
London
3 reviews
Dined on 28 August 2021
Overall4food5service3ambience5

Service a little slow, otherwise an excellent brunch

Kitchen E20
Responded on 12 September 2021

Thank you GeoffS for your feedback. Looking forward to see you again.

Report

FAQs

Kitchen E20 offers takeaway which you can order by calling the restaurant at 020 3961 3333.

Kitchen E20 is rated 4.1 stars by 437 OpenTable diners.

Kitchen E20 does offer gift cards which you can purchase here https://the-stratford.vouchercart.com/app/.

Yes, you can generally book this restaurant by choosing the date, time and party size on OpenTable. Due to local restrictions, this restaurant may not be accepting bookings at the moment.