Riverfront Steakhouse

4.4
icon/ic_reviewCreated with Sketch.
1398 reviews
icon/ic_price_rangeCreated with Sketch.
$31 to $50
icon/ic_cuisineCreated with Sketch.
Steakhouse
The staff of the Riverfront Steakhouse pride themselves in serving prime steaks prepared using a special process which results in a distinctive flavor. Most customers agree our steak is the best they have ever tasted. The atmosphere at the Riverfront Steakhouse is elegant and relaxed and the service is second to none. The Riverfront Steakhouse is an excellent choice for parties, entertaining business associates or a romantic dinner for two.
What 1398 People Are Saying
Overall ratings and reviews
Reviews can only be made by diners who have eaten at this restaurant
4.4based on recent ratings
4.5
food
4.5
service
4.2
ambience
4.2
value
Noise · Moderate
90% of people would recommend it to a friend
Sort by
Filters
J
1 review
Dined 3 days ago
Overall5food5service4ambience5

RS never never disappoints. Service, food and atmosphere tremendous.

OT
1 review
Dined 5 days ago
Overall5food5service5ambience5

Excellent steak! I had the filet and it was amazingly tender and lightly seasoned with salt and pepper. No need for steak sauce on this wonderful piece of meat. And the salad bar was huge, very fresh, and clean. Nothing I would change about this visit.

DL
1 review
Dined on 15 January 2020
Overall5food4service5ambience5

Jules our server was very good. We appreciate her excellent service. The salad bar was fresh and plentiful with a very nice variety. The Delmonico steak was fabulous according to our birthday friend. My prime rib was cooked to perfection and very tender so it was a total puzzle that my husband’s prime rib needed a chainsaw to get it cut. He was so disappointed. We wished we had sent it back but it would have delayed our meal and you are always wondering what “happens” in the kitchen to food that doesn’t meet expectations.

HS
1 review
Dined on 10 January 2020
Overall5food5service5ambience5

we enjoyed our dinner very much. My steak was a little over cooked, Ordered it medium and it arrived medium/well. I am not that particular of eater and it was pretty tender even at med/well. My wife's was perfect ( medium) and much better. 3 out of the 4 dinners were perfect. The 4th was still very good.
I would not let a little over cooked affect my decision on being good.
Hal

DC
Little Rock
4 reviews
Dined on 31 December 2019
Overall4food4service5ambience4

I requested my steak to be cooked medium (pink center) I received a steak cold and appeared to be cooked rate to medium rare. We were dining with friends and didn't want to make a big deal out of my steak not being properly cooked. I ate the part of the steak that was cooked and enjoyed the salad bar.

The entertainer was not entertaining. The volume of the music was fine but what we heard was not pleasant. Thankfully, we were consumed in our own dinner conversation that we didn't notice the music that much.

Our server was pleasant, professional and polite. Her name was Erin. She was there when we needed something or was pro-active and got anything for us before we had to ask for it.

We enjoyed our New Year's Eve evening and happy we included dinner at Riverfront Steakhouse.

Riverfront Steakhouse
Responded on 8 January 2020

Thank you for your review. I am so sorry to hear your steak was under cooked Anytime you are dining with us, if your steak is not cooked to your liking, please let us know right away. We want to make sure you thoroughly enjoy your meal. I am so glad to hear Erin took such good care of you. I will pass your comments along to her. We hope to have the opportunity to serve you again soon! Becki Lewis General Manager Wyndham Riverfront

Report
AG
Little Rock
1 review
Dined on 31 December 2019
Overall5food5service5ambience5

Love! Love! Love your salad bar. I wish you’d bring back dinner specials. I hope to visit again soon to celebrate my February birthday.

RP
Little Rock
1 review
Dined on 31 December 2019
Overall1food1service4ambience1

We had reservations in advance and was seated in what we assumed was a walkway between the Hotels bar and Beni Hana's with at least 50 people walking through while we were trying to celebrate the new years eve and my wife's birthday. We requested to be reseated in the main dining room but since we had used OpenTable for our reservations we were told that we had been assigned that table and there was no other option. We should have left and went somewhere else to eat. The Prime rib I ordered was served cold and was full of grissle and un- edible. My wife's salmon was cold on the thin end and warm on the thick end. However the salad bar was very good. We complained to our waitress who was very good about our concerns and she went and got the manager. He asked if he could send out new food but by that time we were totally disgusted and did tell him the only good part about the whole dining experience was the salad bar. He took the entrees off the bill and charged us for the salad bar. We will not be going back to the Riverfront Steak house in the future.

Riverfront Steakhouse
Responded on 8 January 2020

I am so sorry to hear of the issues you had during this visit. Our customers do not normally have these kind of problems. I know this was a very busy night for us which meant our kitchen and servers were moving a lot faster than normal. I am so glad to hear you brought these issues to your server's attention while you were here so our manager could do what he could to make it up to you. We do hope you will give us another try again soon! Becki Lewis General Manager Wyndham Riverfront

Report
DG
San Francisco
6 reviews
Dined on 31 December 2019
Overall4food4service5ambience3

Still contend best steak in Little Rock, the seating and surroundings are dated but still a landmark favorite

JD
Dallas
21 reviews
Dined on 27 December 2019
Overall5food5service5ambience5

Jewlz was fantastic.Donnie,the GM made sure our experience was awesome.Great food and great service....as good as it gets!!!! You will not be disappointed!!!!!

OT
Little Rock
1 review
Dined on 27 December 2019
Overall5food5service5ambience5

Jewels was awesome! Food was awesome. Everything was perfect!

OT
San Francisco
1 review
Dined on 24 December 2019
Overall5food5service5ambience3

Should have music in there!

Riverfront Steakhouse
Responded on 8 January 2020

Thank you for your review. I wanted to reach out and let you know we have live entertainment Wednesday - Saturday. We hope you will be our guest again soon! Becki Lewis General Manager Wyndham Riverfront

Report
OT
Little Rock
1 review
Dined on 21 December 2019
Overall5food5service4ambience4

Service and food was good

R
Little Rock
6 reviews
Dined on 16 December 2019
Overall5food5service5ambience5

EXCELLENT!!!!! We always enjoy our visits to the Riverfront Steakhouse, you feel welcome when you walk in the door and the food and service are always the best of the best. It’s such a treat to go to a restaurant, drop a nice sum and come away knowing that everyone from Devonte who makes sure you have water to Chip who brings your delectable meal, appreciates your business and wants you to know it.

OT
Little Rock
1 review
Dined on 11 December 2019
Overall4food5service4ambience5

Great atmosphere and wonderful food. Perfect for a date night with your significant other. Fully recommend.

WA
1 review
Dined on 7 December 2019
Overall2food1service4ambience4

I would only recommend the salad bar. I ordered the Prime Rib, medium. It came out tough, over-cooked and cold. I also ordered the spinach, only after they told me the asparagus was out, and it was never served or put in to be cooked. My wife ordered the salad bar and the chicken fried rice. The fried rice came out and had NO chicken in it. She assumed it was FLAVORED chicken fried rice.

On a positive note, the waitress was very nice and worked hard to make our night great. Of course, I did not complain about any of the above. The salad bar is amazing. They have shrimp, three types of lettuce and fresh spinach. They also have real blue cheese crumbles and real bacon bits. However, that does not make up for the $30 (close I believe the exact price was $27.95) over-cooked, cold and tough prime rib.

OT
Little Rock
1 review
Dined on 4 December 2019
Overall4food3service4ambience3

Business dinner

c
Denver
6 reviews
Dined on 30 November 2019
Overall3food3service3ambience2

The salad bar is wonderful . The steak was average . It is difficult to have a great atmosphere inside a hotel restaurant .

RG
1 review
Dined on 30 November 2019
Overall5food5service5ambience5

Always is a great place to go on special occasions. Love being able to dress casually and still enjoy as good a steak as there is anywhere. The salad bar is also the best that there is. Service is ALWAYS great too! No complaints at all.

A
1 review
Dined on 23 November 2019
Overall4food5service3ambience3

The food was amazing! The service not so much. Our waitress spent more time outside chatting with the hotel staff then actually getting stuff out to us. We spent 30 minutes waiting for our check. She was polite and nice but otherwise not very good at getting things attended to in a timely manner. The chef however did a wonderful job! The food was hot and delicious.

D
1 review
Dined on 19 November 2019
Overall5food5service5ambience5

Chip was the best waiter ever! Will go back and ask for him! The Filet Mignon was the best I've ever had! Will order it again. I loved it lightly seasoned and will order it that way again next time!

LW
1 review
Dined on 16 November 2019
Overall1food2service1ambience4

Service was slow. Waiter (Chip) had no idea on quality of menu items. Told us he was not allowed to taste menu items without paying for it. Pasta dishes were served cold. I could not find a knife sharp enough to cut my steak. Waiter removed it from ticked. This was my third visit and will be my last. Don’t think the other two couples with us will return.

AG
1 review
Dined on 16 November 2019
Overall4food5service3ambience4

The server was more concerned with the tables with more people.....drink was empty and did not refill it after food came

KP
New York Area
1 review
Dined on 11 November 2019
Overall5food5service5ambience5

The food is delicious every single time and the service is perfection!!!!

J
Little Rock
6 reviews
Dined on 7 November 2019
Overall4food4service4ambience4

The Jumbo Tempura Shrimp was OUTSTANDING! It is ALWAYS the first thing I order. The salad bar is the best ever and fresh. Our waiter "Jacob" was AWESOME from start to finish.The steaks were cooked to perfection and very flavorful. It was just a beautiful night.

Riverfront Steakhouse
Responded on 12 November 2019

Thank you for your comments. We are so glad you enjoyed your visit and Jacob took such good care of you. I am passing a copy of your comments onto him so he will know how much you appreciated the service he provided. We look forward to serving you again soon! Becki Lewis General Manager Wyndham Riverfront

Report
OT
Fayetteville
1 review
Dined on 7 November 2019
Overall3food3service4ambience3

Very disappointed. The lobster and steak were ruined by all the seasonings. The staff at the front was unfriendly. The waitress was very nice, but the service was slow. RS is 0-2 and we won’t be back.

Riverfront Steakhouse
Responded on 12 November 2019

We are so sorry to hear you did not enjoy your dinner with us. Our servers are trained to tell our customers about our special seasoning. I apologize that your server did not do this. Should you have more time to discuss your experience and give me more details to help with addressing your issues, it would be greatly appreciated. You may reach me at your convenience at 501-907-4825. I look forward to hearing from you! Becki Lewis General Manager Wyndham Riverfront

Report
MW
1 review
Dined on 1 November 2019
Overall4food4service5ambience3

Food was simply amazing. However, it was a little pricey. The service was outstanding. Our seating was near the front windows and very quiet. We did have an artist on Friday evening performing. Was mainly 70's acoustic classic but was done very tastefully. We loved it....just be prepared to spend $100+ for dinner for two WITHOUT alcoholic drinks.

Riverfront Steakhouse
Responded on 12 November 2019

Thank you for your comments about our restaurant. We are so glad you enjoyed your meal and our entertainer. If you would like to take advantage of our delicious food and save a bit, visit us for our Buy One Get One Free early bird special Monday-Wednesday from 5-6:30. It is a wonderful deal! We look forward to serving you again soon! Becki Lewis General Manager Wyndham Riverfront

Report
RS
1 review
Dined on 25 October 2019
Overall3food4service2ambience3

Host was not very friendly. The server was nice but was not good about getting drinks to us or coming to check often to see if we needed anything. Had reservations for 2 and it took us about a hour and 45 min for us to eat and get our ticket. Their machine printer was messed up so that was kind of inconvenient. Great steak but don't go if you're in a hurry!

Riverfront Steakhouse
Responded on 4 November 2019

Thank you for your review of our restaurant. We are glad to hear you enjoyed your steak but so sorry to hear of the service issues you had during this visit. We would like to get more information regarding who your server was so we can address the problems you had. If you have time to share this information, it would be greatly appreciated. You may reach me at your convenience at 501-907-4825. Becki Lewis General Manager Wyndham Riverfront

Report
CS
Little Rock
1 review
Dined on 25 October 2019
Overall3food4service1ambience3

Service was horrible. We had to wait forever for our drinks and food. When our food arrived the waitress realized that there was a baked potato on my wife’s plate that she didn’t order and the waitress grabbed it right off of her plate with her dirty hand. Very inappropriate in my opinion. The steaks were good, but we won’t be back just due the poor service.

Riverfront Steakhouse
Responded on 4 November 2019

Thank you for your comments Clint. Of course, the way the server handled the baked potato that was delivered by mistake was completely unacceptable. We would like to get more information regarding who your server was so we can address the problems you had. If you have time to share this information, it would be greatly appreciated. You may reach me at your convenience at 501-907-4825. Becki Lewis General Manager Wyndham Riverfront

Report
OT
New Orleans
1 review
Dined on 25 October 2019
Overall5food5service5ambience4

Excelent service.

j
1 review
Dined on 21 October 2019
Overall4food4service4ambience5

Professional staff, loved wide variety of salad bar, food bar,and overall menu. Excellent menu selections available.Staff attentive and friendly definitely would recommend Riverfront Steakhouse as my husband and i have been customers for years. Thank You

Riverfront Steakhouse
Responded on 12 November 2019

Thank you for your comments. We are so happy to hear you and your husband are loyal customers of ours and you have enjoyed your visits. We look forward to serving you again soon! Becki Lewis General Manager Wyndham Riverfront

Report
C
Little Rock
24 reviews
Dined on 21 October 2019
Overall5food5service5ambience5

As usual, the food was great and the service excellent. If you eat there be sure to ask for Chip, he is outstanding. The 2-for-1 special, available for certain entrees in the early evenings Monday through Thursday make it an outstanding value as well.

OT
Baltimore
2 reviews
Dined on 15 October 2019
Overall2food3service3ambience3

Too slow service in the beginning. Waited 15 min to get the first drink but after that service was ok


Riverfront Steakhouse
Responded on 21 October 2019

Thank you for sharing your feedback! We are so sorry to hear your service started out slow. We want all our customers to receive top notch service when dining with us! We are glad to hear it improved for the remainder of your visit. We hope to see you at our restaurant again soon! Becki Lewis General Manager Wyndahm Riverfront

Report
L
Memphis
9 reviews
Dined on 14 October 2019
Overall1food1service3ambience1

Disgusting. Shrimp cocktail was spoiled. Steaks were full of tendon and grissle. They had a salad bar which when I saw this I should have left. And the so called steakhouse is located in a hotel another clue. $160 for 3 of us. My so called prime strip was $40 dollars This place is nothing more than a Western Sizzler except prices are 3x higher. Don’t go here. The good reviews were either employees or someone that has never been to a decent high level steakhouse.

Riverfront Steakhouse
Responded on 21 October 2019

We are so sorry to hear you were disappointed with your visit. We hope you made our manager aware of your dissatisfaction while you were here. If you did not, by all means, please contact him so he can make this right for you. We want all our guests to enjoy their meal with us and look forward to coming back again soon! You may reach Donnie at 501-375-7825 at your convenience. Becki Lewis General Manager Wyndham Riverfront

Report
RB
1 review
Dined on 12 October 2019
Overall5food5service5ambience5

We had a party of 15 to celebrate my Daughter-in-laws Birthday. Donnie and the staff was outstanding. Service, food and overall atmosphere was great! We will come again.

OT
East Texas
7 reviews
Dined on 11 October 2019
Overall5food5service5ambience4

This was absolutely, by far and away the best steak I have ever eaten! I have talked for two days about the salt/pepper crust and the tenderness! Salad bar was awesome. You actually don’t need anything else, but the salad bar and your steak! I will definitely go back if I’m ever in Little Rock again!

l
Sacramento
265 reviews
Dined on 10 October 2019
Overall4food4service4ambience4

Good service. We had a large group so that could be why my filet was cold. Otherwise, all was good. Nice live music.

NK
1 review
Dined on 10 October 2019
Overall5food5service5ambience4

My husband and I took some friends of ours there who had never been there before. The steaks were perfect and they couldn’t believe the salad bar. Chip was our waiter and did an excellent job. Donnie came by to ask if everything was ok and as always it was perfect.

WW
1 review
Dined on 9 October 2019
Overall5food5service5ambience5

Great service and food. Greatly appreciated use of the private room. See you next year.

OT
New York Area
1 review
Dined on 4 October 2019
Overall5food5service5ambience5

Great all around. The NY Strip was the best ever.

OT
1 review
Dined on 1 October 2019
Overall5food5service5ambience5

Always love coming to Riverfront Steak House! You delivered again!