This restaurant added safety precaution details

This includes info about cleaning, sanitising, social distancing, and usage of personal protective equipment. Learn more.

The Four Horseshoes

4.4
icon/ic_reviewCreated with Sketch.
549 reviews
icon/ic_price_rangeCreated with Sketch.
£26 to £40
icon/ic_cuisineCreated with Sketch.
British

Top tags:

Casual
Sunday Lunch
The Four Horseshoes Chobham, a quintessential English Pub serving fantastic fresh food in our Dining Room, Pub & Terrace. Situated in the picturesque Surrey village of Chobham set back on the village green.

Safety precautions

Cleaning & Sanitising
  • Surfaces sanitised between seatings
  • Common areas deep cleaned daily
  • Sanitiser or wipes provided for customers
  • Contactless payment available
Social Distancing
  • Limited number of seated diners
  • Distancing maintained in common areas
  • Extra space between tables
  • Sick staff prohibited in the workplace
What 549 People Are Saying
Overall ratings and reviews
Reviews can only be made by diners who have eaten at this restaurant
4.4based on recent ratings
4.3
food
4.5
service
4.4
ambience
4.2
value
Noise · Moderate
92% of people would recommend it to a friend
Sort by
Filters
PS
PamS
London
3 reviews
Dined 2 days ago
Overall5food5service5ambience5

Attentive staff working hard distancing and keeping us safe.

JW
JoeWhite
London
1 review
Dined 2 days ago
Overall4food3service4ambience4

Lovely evening but the phone was ringing loudly outside non-stop!!

j
jackiet
1 review
Dined 2 days ago
Overall5food5service5ambience5

Sat in the garden, the tables were very well spaced out. Had the fish and chips, they were excellent. The service was very good.

JF
JudithF
Berkshire
1 review
Dined 3 days ago
Overall3food3service3ambience3

Disappointed because we went on a Monday specifically to use eat out to help out and expected to get £10 off per person( our bill was£62) but our waitress insisted the deal was only £10 off the whole bill.

The Four Horseshoes
Responded a day ago

Judith, So sorry to hear you will not be returning or recommending us. Monday was the first day of the new offer and one of our staff mistakenly misunderstood the offer, however we rectified the confusion after the first bill was issued (which was yours). If you had raised the issue with me direct I would of happily refunded the amount owed as it was our mistake. Appreciate though that you have chosen not to return. Kind regards, Justin

Report
F
Fatface85
London
2 reviews
Dined 4 days ago
Overall4food3service5ambience4

Very dry pork (Sunday roast menu)

AD
AlisonD
Surrey
1 review
Dined 5 days ago
Overall5food5service5ambience5

Great atmosphere and the owners couldn't be more helpful. All Covid compliant and very friendly staff

CM
CaroleM
London
1 review
Dined 5 days ago
Overall4food4service4ambience4

Pre booked table on the outside terrace, friendly service, delicious food. Only concern was no face masks worn by servers but a really pleasant time. Tables can be booked for a 2 hour period.

The Four Horseshoes
Responded 3 days ago

Carole, thank you so much for the positive feedback, it’s really appreciated. Sorry to hear your concerns regarding the lack of face masks and my team, we do however ask every guest who visits us if they would prefer us to wear a mask when serving them. Also we give the option to out staff whether they would prefer to wear them or not, some choose to, and some not. Feel free on your next visit to request masks and we will be happy to oblige. Regards, Team TFH

Report
SM
SaraM
1 review
Dined 5 days ago
Overall4food4service3ambience3

Great food, good ambiance and I look forward to returning again soon.

1
1chrissy
London
5 reviews
Dined 5 days ago
Overall5food5service5ambience5

Had a first class meal as always, the staff were wonderful and so Attentive. I’m going again this Saturday as it takes some beeting. A creed to all your hard work

E
Englishguy
Grand Rapids
1 review
Dined 6 days ago
Overall2food1service4ambience2

Portions were small. The pasta dish was drowning in oil and was so small we asked for an additional piece of ciabatta. We were instead brought a whole loaf of garlic bread which we then had to pay for. Every part of the meal seemed cheap and designed to make as much profit as possible. They don't care about the customer.

The Four Horseshoes
Responded 3 days ago

We are obviously disappointed by your review but we think you may have the wrong restaurant as we only serve one pasta dish, a seafood linguini which is considered large & does not contain any oil or any ingredients that would contain oil. Also we don’t stock any loafs in the kitchen. Oh, and we love our customers, even more so at the moment under the current restrictions, their confidence in appreciated.

Report
SC
SteveC
East Sussex
1 review
Dined 6 days ago
Overall5food5service5ambience5

Excellent service and food, just disappointing that open table did not pass the special request on, won’t use them again, will book direct

OT
OpenTable Diner
London
3 reviews
Dined 6 days ago
Overall5food5service5ambience5

Very happy and polite staff, food was lovely the whole experience was great considering the the times we are in. Hats off to all the staff

OT
OpenTable Diner
Berkshire
2 reviews
Dined on 30 July 2020
Overall5food5service5ambience5

Always such a lovely place to dine. Great with children, friends or for a date night!

VA
VandA
Surrey
2 reviews
Dined on 29 July 2020
Overall5food5service5ambience5

Excellent lunch, good service and felt very safe with the distances between tables outside.

S
Steve
Gloucestershire
1 review
Dined on 28 July 2020
Overall5food5service5ambience5

The Four Horseshoes never disappoints. Excellent food and great staff. Covid precautions well managed without spoiling the experience.

B
Banger
New York Area
4 reviews
Dined on 27 July 2020
Overall5food5service5ambience5

Best Pub in Surrey. :-)........................................

SE
StephanieE
Surrey
1 review
Dined on 26 July 2020
Overall4food3service5ambience4

My only criticism is the veg with the roast. It just needs something more and not just over cooked scraps of veg. Everything else was wonderful

AM
AllanM
Houston
1 review
Dined on 26 July 2020
Overall5food5service5ambience5

Excellent food and service in a quiet and comfortable location

OT
OpenTable Diner
1 review
Dined on 25 July 2020
Overall5food4service5ambience5

My favourite pub. Staff are always outstanding. Great atmosphere. Presentation of the food is great.

IB
vipIanB
London
11 reviews
Dined on 25 July 2020
Overall5food5service4ambience4

Excellent as always - welcome back!!
Great food, great atmosphere!

SP
SueP
London
1 review
Dined on 25 July 2020
Overall4food4service5ambience4

It was great to get back for dinner. Food service and compliance with social distancing made it an enjoyable experience. Thank you.

SH
SallyH
Berkshire
1 review
Dined on 25 July 2020
Overall5food5service5ambience5

We had a wonderful dinner with two friends last Saturday. The service was brilliant, food outstanding and atmosphere relaxed and fun.
The COVID-19 guidelines were adhered too 100% so we felt safe and well looked after.
Thank you all.

BB
BettyB
Surrey
1 review
Dined on 25 July 2020
Overall4food4service5ambience4

I like the place and the ambiance.
I always enjoyed and good food.
Nice with friends for a chart and a drink.

MB
MatB
1 review
Dined on 24 July 2020
Overall5food5service5ambience4

Excellent food and great service From the staff - felt very safe

A
Angela
Surrey
19 reviews
Dined on 24 July 2020
Overall5food5service5ambience5

Amazing pub, fantastic seating outside, all bookable, and non smoking, which is brilliant..

KG
KarenG
Buckinghamshire
14 reviews
Dined on 24 July 2020
Overall5food5service5ambience5

So glad the Four Horseshoes is now open and once again we were treated to excellent food and service. The ‘new’ arrangements worked very well and we had a delightful evening.

MR
MattR
1 review
Dined on 22 July 2020
Overall5food4service4ambience4

Organised team taking bookings on arrival and then we were seated inside. Top tip, there is the ability to book tables outside so if you cannot see any then maybe fully booked.

JW
JulieW
1 review
Dined on 21 July 2020
Overall4food4service4ambience4

Well organised and tables well spaced out - felt very comfortable!

LG
LeslieG
Chicago
2 reviews
Dined on 20 July 2020
Overall5food5service5ambience5

Very good coronavirus safeguards. It's so greaet to have them back open and the staff were so friendly and positive. The food was excellent as always!

BE
BEVERLEYT
1 review
Dined on 19 July 2020
Overall5food5service5ambience5

This hospitality location is a personal favourite since it consistently delivers what is says it will be offering - great service, tasty food, well-priced. Over the last 2 years it has been my 'go-to' when heading into the Surrey countryside, just north of Chertsey and south of Windsor. Given the personal challenges presented by lockdown facing the owners who live on site, our first visit did not feel any different to our last, such is their commitment to giving their customers a solidly positive experience. Thank you x

Y
Yaara
1 review
Dined on 18 July 2020
Overall5food5service5ambience5

Great vibe, excellent service, lovely sunny tables outside

LP
LizP
Berkshire
1 review
Dined on 18 July 2020
Overall4food4service5ambience4

Lovely place to sit outside and eat lunch on a sunny day. New procedures explained well.
Food was delicious and service excellent.

L
Luvtoeat33
Hampshire
4 reviews
Dined on 17 July 2020
Overall4food4service4ambience4

Terrace was great 👍🥂
Felt safe was COVID safe outside

k
karinr
Cambridge
1 review
Dined on 17 July 2020
Overall5food5service5ambience5

Spent lovely afternoon having lunch outside at the Four Horseshoes. Really easy to book, lovely relaxed atmosphere. All arrangements to ensure safety explained. Lovely food, really helpful staff.

DC
DavidC
Surrey
1 review
Dined on 15 July 2020
Overall2food2service3ambience4

Not the same as before lockdown
Everyone seemed very distracted

SG
SarahG
London
2 reviews
Dined on 12 July 2020
Overall5food5service5ambience5

Excellent hospitality. Application of guidelines explained. Food delicious. Highly recommended

PS
PamS
London
3 reviews
Dined on 12 July 2020
Overall4food4service3ambience5

So soon after lock-down restriction were lifted the service was not as good as usual. Request for extra gravy was forgotten by the waitress. Otherwise an excellent meal.

LA
LAWRENCEC
1 review
Dined on 11 July 2020
Overall3food3service3ambience3

After browsing the internet and being pointed to the opentable website, I quite liked the look of the menu so proceeded to book without any problems. When I arrived at the restaurant they placed a menu qr code on the table. On opening it I found the menu totally different. It wasn't as nice as the menu I had seen before. When I questioned this the manager told me the opentable had been sent the menu two weeks ago and this was the menu they were offering, and pointed me to their (the pub website), which indeed had the revised menu. Overall the food was OK, service was OK and they obeyed the covid guidlines. Shame Opentable didnt update the menu.

VB
VictoriaB
1 review
Dined on 11 July 2020
Overall5food4service5ambience5

Great evening out , handling of Covid great and very professional. Hardly felt any difference

JL
JohnL
1 review
Dined on 11 July 2020
Overall5food5service5ambience5

Great pub, great drink and great service.. Excellent

FAQs

The Four Horseshoes offers takeaway which you can order by calling the restaurant at 01276 856257.

The Four Horseshoes is rated 4.4 stars by 549 OpenTable diners.

You can book this restaurant by choosing the date, time and party size.